Spółka Avrio Media dołączyła do grona klientów przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.

Ciągle rozwijający się rynek gazu stwarza nowe możliwości wzrostu dla naszej firmy. W strategię Avrio Media wpisane jest aktywne uczestnictwo w transakcjach na giełdzie gazu w celu pozyskania surowca dla naszych odbiorców. Nie wykluczamy również możliwości pozyskania gazu na sąsiadujących, bardziej konkurencyjnych rynkach. Taki model biznesowy, oparty o ramową umowę przesyłową z GAZ-SYSTEM S.A., pozwala nam, z jednej strony, elastyczniej odpowiadać na potrzeby naszych odbiorców, a z drugiej strony, umożliwia pełne wykorzystanie naszych kompetencji w zakresie obrotu i dystrybucji paliw gazowych. To z kolei przekłada się bezpośrednio na wzrost naszej konkurencyjności oraz pozycję Avrio Media na rynku gazu w Polsce – zaznacza Adrian Dekert, prezes zarządu Avrio Media Sp. z o.o.
W ramach modelu kontraktowego zaproponowanego w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Przesyłowej, GAZ-SYSTEM S.A. podpisuje z klientami ramowe umowy przesyłowe, które są uzupełniane o przydział konkretnej przepustowości i zdolności przesyłowej. Model ten pomaga elastycznie reagować na potrzeby przesyłowe klientów GAZ-SYSTEM S.A. i realizować je w oparciu o taryfę entry-exit.