Sponsoring
Prowadząc działalność sponsoringową, GAZ-SYSTEM stosuje wytyczne ujęte w dokumencie Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa.
Spójność, przejrzystość, efektywność i odpowiedzialność to zasady, którymi kieruje się GAZ-SYSTEM w swojej działalności sponsoringowej. Aktywność spółki w tej dziedzinie regulują „Zasady działalności sponsoringowej Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM” oraz aktualizowany co roku „Plan prowadzenia działalności sponsoringowej”.
Sponsoring w spółce prowadzony jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym, w mniejszym stopniu na poziomie międzynarodowym.
Każde działanie w ramach sponsoringu podlega pomiarowi i ocenie efektywności w zakresie: wizerunku spółki, odbioru medialnego, wzrostu rangi marki oraz wartości firmy.
Ważne dokumenty:
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: sponsoring@gaz-system.pl